Πληρωμή μέσω Πιστωτικής Κάρτας

Το ηλεκτρονικό κατάστημα opsimoulis.gr δέχεται τις πιστωτικές κάρτες Visa, Visa Electron, Mastercard και Maestro. Οι συναλλαγές σας στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα προστατεύονται από ανώτατα συστήματα online ασφαλείας (3D Secure, SSL-128 bit) τα οποία εγγυώνται ένα ασφαλές περιβάλλον συναλλαγών. Για τις αγορές με την πιστωτική σας κάρτα θα σας ζητηθεί να συμπληρώστε στη φόρμα πληρωμής τον αριθμό και την ημερομηνία λήξης της πιστωτικής σας κάρτας. Μόλις προχωρήσετε σε ολοκλήρωση της παραγγελίας θα ανακατευθυνθείτε στην ιστοσελίδα της Τράπεζας EUROBANK και θα σας εμφανιστεί σε ξεχωριστό παράθυρο η φόρμα πληρωμής. Τα στοιχεία τα οποία θα συμπληρώσετε στη φόρμα πληρωμής τα παρέχετε στο σύστημα ηλεκτρονικών συναλλαγών της Τράπεζας και όχι στο ηλεκτρονικό κατάστημα opsimoulis.gr. Το κατάστημά μας δεν έχει πρόσβαση στα στοιχεία αυτά, αλλά ενημερώνεται από την Τράπεζα για την κατάσταση της πληρωμής. Τέλος με την μέθοδο 3D Secure θα σας ζητηθεί από την δική σας τράπεζα η ταυτοποίηση σας.

 

Με κατάθεση σε τράπεζα

Μπορείτε να εξοφλήσετε την παραγγελία σας μέσω τραπεζικής κατάθεσης (e-banking, phone banking, μετάβαση σε φυσικό κατάστημα) σε έναν από τους παρακάτω τραπεζικούς λογαριασμούς της εταιρείας μας. Παρακαλούμε να αναγράφεται ως αιτιολογία κατάθεσης, τον αριθμό ID και το ονοματεπώνυμο της παραγγελίας σας.

EUROBANK: 0026.0261.27.0200123006 (ΙΒΑΝ: GR95 0260 2610 0002 7020 0123 006)
ΕΘΝΙΚΗ: 314/007626-00 (ΙΒΑΝ: GR56 0110 3140 0000 3140 0762 600)
ΠΕΙΡΑΙΩΣ: 5500093809042 (ΙΒΑΝ: GR18 0172 5000 0055 0009 3809 042)
ALPHA BANK: 541 00 2002 020615 (IBAN: GR24 0140 5410 5410 0200 2020 615)

ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ: ΟΨΙΜΟΥΛΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ

ΠΡΟΣΟΧΗ: Αν δεν έχετε λογαριασμό στις παραπάνω τράπεζες και θέλετε να κάνετε μεταφορά από άλλη τράπεζα, τα έξοδα μεταφοράς επιβαρύνουν εξ’ ολοκλήρου τον πελάτη.

Kατά την κατάθεση του ποσού είναι απαραίτητο να καταχωρήσετε το όνομά σας στην αιτιολογία και στη συνέχεια να μας ενημερώσετε τηλεφωνικά στο 27510 26165 ή με email στο info@opsimoulis.gr.

Δέσμευση προϊόντων – Όταν ολοκληρώσετε την παραγγελία σας κι επιλέξετε εξόφληση μέσω τραπεζικής κατάθεσης, τα προϊόντα δεσμεύονται για εσάς μόνο μετά την επιβεβαίωση της κατάθεσης. Η επεξεργασία της παραγγελίας και ο χρόνος παράδοσης της θα ξεκινήσει από τότε. Αν για οποιοδήποτε λόγο δεν έχει επιβεβαιωθεί η κατάθεση εντός 3 εργάσιμων ημερών, η παραγγελία θα διαγράφεται.